Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

No więc żeby nie było że robie sonde żeby nie zostawać z tyłu to powiem wam że nie lubie sond tego typu i nie podoba mi się to... nie pasuje też do całości bloga... ale nie chce żebyście myśleli że nie umiem jej zrobić dlatego jej nie mam to zrobiłam jedną... możecie głosować ;)

charlotta : :

Bez tytułu Komentarze (2)
19. lutego 2004 11:36:00
linkologia.pl spis.pl

Ostatnio wkurzają mnie notki moich "koleżanek" blogowiczek, które piszą o tym jak to im ciężko, że nie mają po co żyć, że nie wiedzą co robić, a najgorsze że piszą o tym że chcą popełnić samobójstwo albo coś w tym stylu... wkurza mnie to z kilku powodów... 1.Dziewczyny te najczęściej w tych samych notkach piszą, że mają przyjaciół którzy je wspierają (nie uważacie że jeśli mają kogo prosić o pomoc nie mają powodów do śmierci?)  2.Nie lubie jak ktoś w wieku 13-15 lat pisze że chce umrzeć bo tak właściwie jeszcze nie wiedzą co to życie... 3.Samobójstwo to największy grzech co nie??

Wogóle ostatnio wkurzajom mie takie "nieszczęśliwe dzieci"... ostatnio wszystko mie wkurzo... te nieszczęśliwe i te które chcą wyglądać na takie które wszystkich kochajom i chcą pomóc całemu światu słowami "ej no kochanie... nie poddawaj sie..." a jak ja napisałam "koleżance" że mi sie notka nie podoba bo jest bez sensu to sie obraziła :/ prosiła mnie żebym skomentowała <skomentować znaczy napisać co się myśli na dany temat> no i ja napisałam że jest fest bez sensu... moja wina że nie wyszła jej notka? albo że mi sie nie podobała?? nie rozumiem o co sie obrażać...

charlotta : :

linkologia.pl spis.pl

Na "prośbę" kilku osób postanowiłam wrócić do blogowania... heh napisałabym że stęskniłam się za blogiem ale nie miałam na to czasu ;)... interesuje was czemu nie chciałam prowadzić tamtego bloga? może dlatego że prawie wszyscy mieli mój adres i rególarnie pisali te bezsensowne komentarze w stylu "ej no Martynko... nie załamuj się... będzie dobrze... jestem z tobą i masz jeszcze wiele takich osóbek które ci pomagają... " czemu mnie to wkurza? robią z siebie jakieś matki miłosierdzia co by chciały całemu światu pomóc a jak przyjdzie co do czego to i tak jestem sama... nienawidze takiego pozerstwa... miałam już tego dość... chcę żeby te osoby zapomniały o moim blogu a żeby komentarze jakie znajdą się u mnie były chociaż troche szczere i nie na pokaz...

P.S. chciałabym żeby osoby które znajdą lub dostaną ode mnie linka na tego bloga nie dawały go nikomu innemu... jeśli dałam wam tego linka znaczy to że mam do was zaufanie i nie chcę się na was zawieść... z góry dziękuje ;)

charlotta : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

elkwoman | katarinka1987 | ooolunia-12 | keri-w | tomqa | Mailing